Katalog informacij javnega značaja
Zakonska podlaga
Javni zavod Gorenjske lekarne objavlja Katalog informacij javnega značaja, na podlagi Zakona o dostopu do informacij javnega značaja in Uredbe o posredovanju informacij javnega značaja.
Predstavitev Zakona o dostopu do informacij javnega značaja
Državni zbor Republike Slovenije je na svoji seji dne, 25. 2. 2003 sprejel Zakon o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ) in ga objavil v Uradnem listu RS, št. 24/2003.
V 4. členu zgoraj omenjenega zakona je navedena opredelitev informacije javnega značaja:
»Informacija javnega značaja je informacija, ki izvira iz delovnega področja organa, nahaja pa se v obliki dokumenta, registra, evidence ali dokumentarnega gradiva, ki ga je organ izdelal sam, v sodelovanju z drugim organom, ali pridobil od drugih oseb.«
Na podlagi 11. člena in petega odstavka 25. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja je vlada izdala Uredbo o posredovanju informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 115/03).
Vlada Republike Slovenije je na podlagi 35. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja izdala Uredbo o višini stroškov posredovanja informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 40/04) in v drugem odstavku 1. člena določila:
»Neposredni proračunski uporabniki državnega proračuna stroškov posredovanja informacij javnega značaja ne zaračunavajo.«
1. Osnovni podatki
Naziv zavoda:
Javni zavod Gorenjske lekarne
Gosposvetska ulica 12
4000 Kranj
Odgovorna uradna oseba:
Romana Rakovec, mag.farm., direktorica
Datum prve objave kataloga:
31. 12. 2004
Datum zadnje spremembe:
kontinuirano najmanj 1x mesečno
Katalog je dostopen na spletnem naslovu:
http://www.gorenjske-lekarne.si
Druge oblike kataloga:
katalog je dostopen v elektronski obliki preko spletnih strani zavoda Gorenjske lekarne
2. Splošni podatki o organu in informacijah javnega značaja, s katerim razpolaga
2.a. Organigram in podatki o organizaciji organa
Kratek opis delovnega področja:
Gorenjske lekarne smo javni lekarniški zavod, naše osnovno poslanstvo pa je opravljanje javne službe, ki zajema preskrbo prebivalstva Gorenjske z zdravili. Poleg prebivalstva Gorenjske z zdravili oskrbujemo tudi nekatere zdravstvene in druge organizacije. Preskrba z zdravili obsega izdajanje zdravil na recept in brez recepta s svetovanjem o pravilni, racionalni in varni uporabi zdravil ter izdelovanje magistralnih zdravil.
Poleg te osnovne dejavnosti vršimo še:
- preskrbo s pomožnimi zdravilnimi sredstvi, medicinsko tehničnimi pripomočki, sredstvi za nego in drugimi sredstvi za zdravljenje, za varovanje zdravja ter s predmeti splošne rabe za ohranjanje dobrega počutja;
- izdelovanje zdravil in pomožnih zdravilnih sredstev ter preverjanje njihove kakovosti;
- mentorsko dejavnost;
- farmakoinformativno dejavnost;
- svetovanje pri predpisovanju in uporabi zdravil ostalim zdravstvenim delavcem;
- zdravstveno-vzgojno in zdravstveno prosvetljevalno dejavnost;
Za nemoteno preskrbo prebivalstva Zavod organizira tudi dežurno službo. Po zakonu moramo farmacevti v dežurni lekarni izdajati zdravila na recepte, predpisane istega dne ali na recepte, ki so označeni kot nujni. (UL RS št. 59/2003; P R A V I L N I K o razvrščanju, predpisovanju in izdajanju zdravil za uporabo v humani medicini, 52. člen : "Med dežurno službo mora pooblaščena oseba izdati zdravilo na recept, ki je predpisan istega dne ali če je označen kot nujen"). Zavod poleg navedenega opravlja še vse pomožne dejavnosti, ki so potrebne za delovanje zavoda. Sem spadata računovodska dejavnost ter informatika.
Seznam vseh notranjih organizacijskih enot:
Uprava, Gosposvetska 12, 4000 Kranj:
- Direktorica: Romana Rakovec, mag.farm.
tel.: 04 20 16 100 - Namestnica direktorice: Barbara Rems, univ. dipl. ekon.,
tel.: 04 20 16 102
E-naslov: - Pravna in splošno kadrovska služba
vodja: Rok Regovc, univ. dipl. prav.,
tel.: 04 20 16 112
E-naslov: - Ekonomsko finančna služba
vodja: Sabina Malovrh - Maretič, univ. dipl. ekon.,
tel.: 04 20 16 107
E-naslov: - Informacijska tehnologija
vodja: Tomaž Dojnik
tel.: 04 20 16 106 - Galenski laboratorij, Bleiweisova 8, 4000 Kranj
vodja: mag. Boštjan Bahar, mag.farm.
tel.: 04 20 16 159
E-naslov: - Namestnica vodje: Tjaša Prevodnik, mag.farm., spec.
tel.: 04 20 16 148
E-naslov: - Vodja proizvodnje: Jana Cilenšek, mag.farm., spec.
tel.: 04 20 16 131
E-naslov: - Kontrolno-analizni laboratorij, Bleiweisova 8, 4000 Kranj:
vodja: Gordana Alidžanović, mag. farm., spec.
tel.: 04 20 16 142
E-naslov: - Farmakoinformativna služba, Bleiweisova 8, 4000 Kranj:
tel.: 04 20 16 133
E-naslov: - elektronski naslov za pošiljanje vprašanj:
Organizacijska struktura Zavoda
2.b. Kontaktni podatki, uradne osebe, pristojnosti za posredovanje informacij
Pristojna oseba:
Romana Rakovec, mag.farm, direktorica
Gosposvetska ulica 12, Kranj
Telefon: 04 20 16 100
E-naslov:
2.c. Seznam zakonov, podzakonskih aktov in predpisov Evropskih skupnosti z delovnega področja organa (preko državnega, lokalnega oziroma evropskega registra predpisov)
Državni predpisi
- Povezava na predpise s področja zdravstva
- Povezava na državni register predpisov
- Zakon o lekarniški dejavnosti – ZLD-1 (Ur. l. RS, št. 85/2016 s spremembami)
- Zakon o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju - ZZVZZ (Ur. l. RS št. 9/1992 s spremembami)
- Zakon o zdravilih – ZZdr-2 (Ur. l RS 17/2014)
- Zakon o medicinskih pripomočkih - ZMedPri (Ur. l. RS 98/09)
- Zakon o kemikalijah - ZKEM (Ur. l. 36/1999, s spremembami)
- Zakon o proizvodnji in prometu s prepovedanimi drogami – ZPPPD (Ur. l. RS 108/99, s spremembami)
- Zakon o veterinarstvu – Zvet-1 (Ur. l. RS 33/01, s spremembami)
- Uredba o izvajanju Uredbe (ES) o kozmetičnih izdelkih (Uradni list RS, št. 61/13)
- Uredba o odpadkih (Uradni list RS, št. 37/15 s spremembami);
- Uredba o ravnanju z odpadki, ki nastajajo pri opravljanju zdravstvene dejavnosti in veterinarske dejavnosti ter z njima povezanih raziskavah (Ur. l. RS 89/08)
- Uredba o ravnanju z odpadnimi zdravili (Ur. l. RS 105/08)
- Pravilnik o pogojih za opravljanje lekarniške dejavnosti (Ur. l. RS, št. 28/2018, s spremembami)
- Pravila obveznega zdravstvenega zavarovanja (Ur. l. RS št. 79/94 s spremembami)
- Pravilnik o strokovnem nadzoru s svetovanjem (Ur. l. RS 35/00, s spremembami)
Drugi predpisi
- Zakon o varstvu potrošnikov – ZVPot (Ur. l. RS, št. 20/98, s spremembami)
- Zakon o varstvu osebnih podatkov – ZVOP-1 (Uradni list RS, št. 94/07, s spremembami)
- Zakon o dostopu do informacij javnega značaja – ZDIJZ (Ur. l. RS, št. 24/03 s spremembami)
- Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 24/16)
- Zakon o javnem naročanju - ZJN-3 (Uradni list RS, št. 91/15)
- Zakon o javnih uslužbencih -ZJU (Ur. l. RS, št.56/02 s spremembami)
- Zakon o sistemu plač v javnem sektorju – ZSPJS (Ur. l. RS, št. 56/02 s spremembami)
Predpisi EU
Opozorilo: pri dostopu do predpisov na navedenih spletnih mestih gre za neuradna prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni delovni pripomoček, glede katerih javni zavod ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
2.d. Seznam predlogov predpisov (preko državnega oziroma lokalnega registra predpisov)
Predlogi predpisov
- Register predpisov Slovenije (predlogi)
- Zakoni in akti v obravnavi (spletno mesto Državnega zbora)
- Predlogi predpisov objavljeni na podportalu E-demokracija
2.e. Seznam strateških in programskih dokumetov po vsebinskih sklopih
Seznam strateških in programskih dokumentov
2.f. Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov
Vrste postopkov, ki jih vodi organ
V zavodu smo skladno z zakonodajo zavezani voditi upravne postopke na podlagi Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (ZDIJZ) glede informacij javnega značaja ter postopke glede morebitnih pritožb pacientov na podlagi Zakona o pravicah pacientov (ZPacP).
2.g. Seznam javnih evidenc, s katerimi organ upravlja
Seznam evidenc
2.h. Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov
Seznam zbirk
2.i. Najpomembnejši vsebinski sklopi drugih informacij javnega značaja oziroma seznam posameznih dokumetov
Ustanovitveni akt
Odlok o ustanovitvi Javnega lekarniškega zavoda Gorenjske lekarne
Pomembnejši notranji akti zavoda
Pomembnejši dogodki, odločitve in novosti
3. Opis načina dostopa do drugih informacij javnega značaja
Dostop preko spleta: Katalog je dostopen na spletnem naslovu
Fizičen dostop: Informacije so fizično dostopne v prostorih uprave Gorenjskih lekarn, Gosposvetska ulica 12, Kranj.
Dostop za ljudi s posebnimi potrebami: Prilagojen dostop do informacij javnega značaja zagotavljamo ljudem s posebnimi potrebami. V primeru, da želijo do informacij dostopati po elektronski poti, jim na spletni strani Gorenjskih lekarn nudimo možnost pretvorbe besedila v obliko, ki je bolj berljiva. Možno je izbirati velikost črk. Prosilci se lahko zglasijo osebno na upravi Gorenjskih lekarn, kjer jim, če ne bo šlo drugače, informacijo na njihovo zahtevo tudi preberemo oz. ustno obrazložimo.
Stroškovnik: Vpogled v zahtevano informacijo javnega značaja je brezplačen. Zaračunamo vam lahko materialne stroške, ki nastanejo pri posredovanju informacij javnega značaja (prepis, fotokopija, elektronski zapis, odbiranje podatkov).
V primeru, da boste zahtevali informacije za ponovno uporabo in v pridobitne namene, vam bomo za posredovane informacije javnega značaja zaračunali materialne stroške. Informacij javnega značaja ne zaračunamo, če gre za uporabo informacij javnega značaja z namenom informiranja, zagotavljanja svobode izražanja, kulture in umetnosti ter uporabe informacij s strani medijev.
Če so informacije javnega značaja brezplačno objavljene na spletu, vam cene informacij za namen ponovne uporabe ne bomo zaračunali. V primeru, da boste zahtevali informacije javnega značaja v večjem obsegu, lahko od vas zahtevamo vnaprejšnji polog odmerjenega zneska za kritje stroškov posredovanja zahtevanih informacij.
V skladu z zakonodajo zavod prosilcem informacij javnega značaja zaračuna dejanske materialne stroške posredovanja informacij – po okvirnem ceniku določenem v 19. členu Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja:
Poštnina za pošiljanje informacij po pošti v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom za poštne storitve.
4. Seznam najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij:
- Letna poročila (vir: AJPES)
-
- evidenca o zaposlenih delavcih
- (ki jo sestavljajo še naslednje evidence:
- evidenca podatkov o izobraževanjih, izpopolnjevanjih in usposabljanjih
- evidenca podatkov o poškodbah pri delu, kolektivnih nezgodah, nevarnih pojavih, ugotovljenih poklicnih boleznih in o boleznih v zvezi z delom ter o njihovih vzrokih
- evidenca podatkov o preventivnih zdravstvenih pregledih delavcev
- evidenca podatkov o opravljenem usposabljanju za varno delo in varstvo pred požarom ter preizkusih praktičnega znanja
- evidenca podatkov o izvajanju strokovne prakse študentov in obvezne delovne prakse dijakov
- evidenca podatkov o plačah, potnih nalogih in drugih mesečnih izplačilih
- evidenca o izrabi delovnega časa
- evidenca o plači zaposlenega delavca
- evidenca o posnetkih videonadzornih sistemov v lekarnah
- evidenca podatkov o aktualnih članih sveta zavoda
- Lekarniški informacijski program
-
- ena stran fotokopije formata A4 0,06 eura,
- ena stran fotokopije formata A3 0,13 eura,
- ena stran fotokopije večjega formata 1,25 eura,
- ena stran barvne fotokopije formata A4 0,63 eura,
- ena stran barvne fotokopije formata A3 1,25 eura,
- elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura,
- elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura,
- elektronski zapis na eni disketi 1,25 eura,
- posnetek na eni videokaseti 4,17 eura,
- posnetek na eni avdio kaseti 2,09 eura,
- pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz elektronske v fizično obliko 0,13 eura,
- pretvorba ene barvne strani dokumenta formata A4 iz elektronske v fizično obliko 1,25 eura,
- pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 eura,
- pretvorba ene barvne strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,13 eura,
- poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve.
- Zahteva za informacijo o plači direktorice